Helga!

Jahaja.. helgen har gått FÖR fort!! Kanske beror på att jag var på kurs igår och därmed sabbade halva lördagen. Dock är jag skitnöjd att jag gick dit! Sandra tröck ut massa triggerpunkter på mig och vi provade även på akupunktur..! Min rygg har gjort ont i 3 år i rad, men efter den behandlingen sa det bara "poff" och smärtan försvann. Helt jävla sjukt egentligen! :)
Men idag stålar det ut nåt från axeln ner till handen så det är nog nåt som har börjat gå igång i axeln efter allt pillande.. ;) Får be Sandra om en kur igen haha :)

Igår var det även cruising. Jättekul att åka med Freddan, Felicia och Bagge i Freddans Austin :) Haha känns som att åka båt ;D

Och idag då? Jo jag skulle ju ge mamma en för tidig Mors-dagspresent i form av kropps-skrubb och aromainpackning, men då går hon ju och blir sjuk den stackaren! Så jag får ge henne det på tisdag när jag ska dit och få min bil fixad. Sen kommer jag inte träffa dem på 3 veckor (fatta va jag kommer sakna dom!) eftersom jag ska till Östersund på inskrivning av sommarkursen jag ska gå, sen ska jag till Göteborg på Metaltown (På mammas födelsedag) och så ska jag på diverse kurser.. Men det blir nog bra ändå :)

Ska försöka övertala min Isabelle att färga mitt hår rött när jag är hos henne i Östersund ;D Måste fan nästan ha det =) Har ju typ mörkbrunt nu, och kan vara kul att ha nåt annat efter att ha haft mörkt jättelänge..



Ska gå och smörja in mig med BUS nu så jag kan bli lika sommarfräsch som Elita Löfblad :)