Länge sen

ÅH! Det var längesen en dag var så bra! Njuter verkligen i fulla drag.. :) Tänk att bara sitta på ett fik med härliga brudar och ha det mysigt! Det var tiillochmed kul att planera och plugga inför en redovisning som vi ska ha den 24e maj! Så kul med personbyte oxå, så man får träffa nya underbara människor! ÅH jag är så glad idag!
Tack tjejer för att ni gjorde min dag Anna, Malin, Amanda, Hanna och Sofie!

Känns helt kanoners! Har nyss varit ute och gått en promenad och nu ska jag duscha och sen ska jag göra goda fiskpinnar med wokgrönsaker och lite vitlökssås.. Mums..
En sak jag har fått lite "dille" på efter operationen är pistagenötter. Dock kan jag inte äta det varje dag såklart och absolut inte i stora mängder, men lite går bra :)

Har idag varit "hemma" i Linde för att besikta bilen oxå.. Ajsing bajsing vad dåligt skrutten gjorde ifrån sig idag
:( Blir ombesiktning och sen byter jag nog till en mindre bil tror jag.. Fast jag gillar ju skrutten skitmycket. Är värsta fäst vid den :) Har aldrig krånglat eller stannat för mig, har startat trots att det varit 35 minusgrader och den kan man åka med överallt utan att den går sönder (typ).. så det kommer nog vara med tårar som jag lämnar ifrån mig den!

Hur som helst, det var kul att träffa mamma å pappa igen :) Pappa å jag lunchade innan det var dax att bege sig tillbaka till Hyttan och Fors igen. Var länge sen jag var själv med pappa men det är så kul, även om vi inte gör nåt eller säger så mycket till varandra :)
Ska ta å ringa mina päron nu, har fått reda på att Amandas gamla lägenhet i Grythyttan står tom, och den vill jag ha.. så jag ska meddela det till mina mysgrisar till föräldrar :)