På begäran

Av Sandra så ska jag härmed skriva ett inlägg..

Jag vet inte hur mycket jag väger.. det gör mig galen!! Å andra sidan så är det skönt att bara låta kroppen ta sin tid till att gå ner i vikt utan att jag bantar. Fast det känns ibland som jag gör det eftersom jag äter och dricker som jag gör, men det är ju inga diet-grejer.. :)

Jag har mått illa några dagar och det har jag försökt dämpat med att äta mer och mer och mer, men utan resultat. Så jag misstänker att jag har blivit känslig mot laktos eller mjölkprotein, vilket tydligen är jättevanligt efter viktoperationer.
Jag ska även prova att äta mer protein i maten och tänka på att inte äta så mycket mjölkprodukter. Idag har jag inte ätit några mjölkprodukter än, men jag vill gärna avnjuta min smoothie med ananas ikväll för att fira att det är långhelg nu. Men jag tror jag hoppar över yoghurten idag och ser hur jag blir att må. Hittils idag har jag inte mått nåt dåligt, och inte har jag haft nå stickningar i magen.

Peppar peppar, ta i trä!

Idag har vi haft grupparbete i skolan och det har gått jättebra. Jag och Malin jobbar verkligen bra ihop tycker jag, och alla i gruppen (vi är 6 st) har kommit riktigt långt!

Idag är jag extra sugen på ananas så nu ska jag gå och ta mig en ananasring!

PUSS å kram