Partytorsdag

Vaknade halv 10, pigg och glad. Gick de 2 metrarna till soffan och åt frukost och kollade på The Bourne Ultimatum med min älskade Jimmy som är hemma idag. Fick en craving på äpple och mörk bitter choklad. En kvart senare hade jag ätit på tok för mycket äpple och detta resulterade i en liten dumping. Jag blev lite illamående och fick ont i magen.
För att slippa denna känsla så tvingade jag mig själv att somna och jag sov sött i lite över en timme... Nu sitter jag här och har ont i huvet för att jag sovit för mycket, men hellre ont i huvet än ont i magen tycker jag. Försöker få i mig en brus-alvedon, men den har blandats med så lite vatten att det smakar som att jag skulle ha tuggat direkt på tabletten.. UÄÄK!

Men ikväll är det party för Hanna och Anna som gäller! Då kan man inte sitta som ett ruttet fikon i soffan och se ut som sju svåra år. Då ska man ju vara glad och pigg och snygg och trevlig, så just nu går jag i kurs för sånt. Jag lyssnar på en gammal barnslig skiva som heter nåt i stil med "Absolute Kidz". Funkar ju sådär.

Har en benägenhet att bli rätt fjollig när det spelas barnslig musik så nu är det bara att vänta tills humöret slår i taket igen!

Här kommer några saker som annars brukar få mig glad:




SKOR!! älskar dem!


Det sista jag säger är att jag är glad på Jimmy idag för han har fixat vårat avlopp i badrummet så nu kan det spolas fritt igen :)))))

Ps. det var mitt hår som satt stopp för allt, bara så ni vet!