Torsdag igen!

Jaa vilka roliga rubriker jag har på mina inlägg, men det gör inget ;)

Idag har jag inte gjort någonting! Varför gör jag ingenting!? Har varit vaken sen halv 9 och sen dess har jag bara suttit här som ett fån och så har jag gjort en smoothie.. när det finns så mycket saker som jag skulle behöva göra istället!!

Exempel på sånt är:

- Rörelser till en styrkelåt och en uppvärmningslåt inför vår motionsgymparedovisning i gruppen
- Fixa till powerpointpresentationen till en annan redovisning
- Träna på den nyss nämnda redovisningen
- Städa (tråkigt, prio sist!)
- Laga mat
- Skriva klart en uppsats som skulle varit inne veckan efter nyår (Kan betala någon att skriva den åt mig!)
- Fixa småfel i andra kurser så jag får godkänt

Det finns ju huuuuuuuur mycket som helst att göra!! Men vad är det jag lägger ner min tid på då?
Jo bloggar.. dessa otroliga och roliga bloggar! Idag är en såndär riktig bloggdag för mig.. Idag har jag nog läst över en 100 - 120 bloggar.. Fan va mycket besökare jag skulle få om jag lämnade kommentarer på alla.. hehe :)
Vissa dagar läser jag "bara! 15-20 bloggar, men dagar då jag känner mig mosig och seg och orkeslös så blir det måååånga fler, som idag..

Nej fy! Nu får jag skärpa mig! Älskling kommer hem om en stund å då ska maten sedvanligt stå färdig att ätas.. undrar just va jag ska hitta på för billigt och gott idag då... Det ordnar sig :D

Puss på er alla och ha en underbar eftermiddag / kväll!


Shit va jag saknar min förra lägenhet :( Ångrar mig mer för varje dag som går att jag sålde den :/ Så mycket pengar och tid vi la ut på att fixa den med tapetsering och ommålning och så.. säljer jag den bara :o
Måste ha varit bra jävla dum i huvet! Trivdes ju som fisken i vattnet (förutom med grannarna, men de är ju lika dumma i huvet här i hällefors så inte har jag precis uppgraderat mig)

Den lägenheten var på 64 kvm, där bodde jag själv. Där jag bor nu är det 27,9 kvm och här är vi två personer och två katter som bor! Liiite skillnad..