Haha

Haha ja.. jag är ju verkligen sååå bra på att hålla mig till mål och segrar.. igår var jag lite nere för att jag hade som mål att jag skulle väga 73 kilo nu (3 kilo dit). Men om man ser det i ett annat perspektiv så är det ju bättre att det tar lite längre tid så huden (som redan är lite slapp) hinner med.
Kommer nog säkerligen bli en bukplastik på mig ändå för så fort jag hoppar eller springer så får jag jätteont. Skitjobbigt att ha på sig maggördel när man tränar lixom :S

Men i nuläget är jag nöjd. Men den stora stjärnan vore att ha klarat att komma ner i målvikt på 66 kilo till ettårsdagen (12 april). Kommer förmodligen inte klara det nu när det går så segt, så jag tror jag ska ha det som mål att ha gått ner det till examen sista mars- början av juni :)



Denna klänning ska jag ha på examensfesten när vi tar farväl av Grythyttan i början av Juni. Storlek 38.. bara att börja träna nu då ;) eller oooops.. de gör jag ju redan ;)