Spa-fest ikväll

Ikväll ska inte nedatvikt.blogg.se med i sinnet för då skulle man ju skämmas.. Ska ju nämligen på klassfest med alla fina tjejer i klassen :) Så nu har jag laddat upp med vin, marinella och en stirrande katt som gnäller hela tiden. haha har väl gett henne magsår efter att ha skrämt henne så mycket :O nää skojar bara.. skrämmer dom inte så ofta som ni tror.. Dock känner jag att jag är värd lite onyttigt nu när jag har gympat så mycket, verkligen ansträngt mig till max och presterat på en högre nivå än jag skulle orkat för några månader sen. Allt känns så mycket bättre nu!

Tack S för att du förklarade så fint igår :) Värmde massa mycket! Och förlåt själv för att jag bara hängde ut dig i bloggen och var dum.. ! Hoppas vi ses ikväll!

Ska försöka locka håret.. vet fan inte vad jag ska ha på mig idag! Tror det blir en svart klänning med lite fina accessoarer och en bolero jag ska få låna av gulliga Amanda <3

Nu ska jag korka upp tror jag, ska till Amanda om en timme ungefär!

Just ja, har köpt julklappar idag :) hihi!

Puss på er alla :) <3
Marion