Sol!

Hej alla soliga och glada människor!  Och till er som inte är lika glada : upp med humöret! Solen lyser, det är sommar och allt hade kunnat varit mycket värre!
Kan berätta att detta är min dag nummer 2 med detox och allt känns frid och fröjd (tror nog mest det beror på att solen är framme). Dagen började med att min syster Helena och hennes son Lucas och jag gjorde smoothies, fast till skillnad från igår hade vi i hälften så mycket yoghurt men fyllde upp resten av vätskan med mjölk och hade i lite apelsin för att få en fräschare smak. Ååh så gott det blev :) mycket härligt att sitta i solen med ett glas av det och sin bästa syster (nog för att jag bara har en, men ändå) och hennes underbart kaxiga 3-åriga son som plaskar i en balja..
Efter en stund åkte vi hem till syrran och där hoppade jag och Lucas studsmatta, åå så mysigt :)

Sitter just nu ute på gräsmattan igen hemma med ett glas vatten med pressad citron i. Mycket nöjd, har blivit lite brunare.. Brun brunare brunast
Jag ska bli brunast i sommar :) måste ju börja i tid, snart åker ju Carro, Johan och någon mer med mig till Turkiet! Nåja.. nog för att det är 2 månader kvar, men ändå!
Min tatuering på ryggen gör lite ont.. borde kanske smörja in den mer ?!

Ska snart äta middag.. vet inte än vad det blir, men tror det blir sallad och tonfisk. Mums!

Ikväll tror jag det blir långpromenad när solen gått undan lite och så kanske jag får åka till Hovsta å spela tv-spel.. kommer förmodligen få spö, Haha!

Nejni, nu ska jag peppa sommaren med liveinspelningar av Tomas Ledin, så jävla härligt!

Marion
Så underbart söt :)