29/3-10

Hej på er! :)
Förlåt för kass uppdatering, men jag har hjälpt min sambo att flytta ur sin lägenhet denna helg.. Herregud vad mycket saker han har!! Sån tur att inte allt ska med hit.. hehe..

Är helt slutkörd. Var verkligen ingen vilohelg alls.. skulle nog behöva ta igen det och vara ledig hela veckan ;) Men si där, nix.. Man kan inte få allt här i världen! ;)

Veckan började bra, när jag vaknade för två timmar sen så sken solen så fint och härligt, och sen kom jag på att vi börjar en ny delkurs i skolan idag som heter " Det medvetna köket". Kul ska det bli att laga mat och så! :) Hoppas bara jag får stå i köket innan operation så jag inte missar det, för jag ser verkligen fram emot det!

Jag tatuerade mig i fredags! Hos Andreas och Martina i Örebro. Jävlar va Andreas är bra på att tatuera.. Men ont som faaaan gjorde det! :o Men resultatet blev jättebra och nu är mina kinatecken på ryggen ifyllda och han la även till tre blommor och två små blad runt om den, samt skuggning av tecknen.. :) Jag är jättenöjd och hoppas att den håller sig lika fin. Har haft massor med strul med ryggtatueringen för färgen har släppt så mycket och så tidigare, men nu när han fyllde i så kändes det som om han verkligen fyllde i den noggrant och DJUPT framförallt. Gör fortfarande ont faktiskt.. Aj aj ;)

Imorgon ska vi på KENT :D Äntligen!! Jag är så nyfiken på å se hur de är live :) Ska bli riktigt kul!!

Å på torsdag då.. då är man ingen bitter tonåring längre hehe.. ska nog gå till systemet den dagen och köpa mig nån cider eller så.. :) Kul att kunna köpa eget, annars är det väl ingen större skillnad mot att vara 19 kanske ?!

Hur som helst, ska ta och göra mig iordning för att dra en repa till "stan" och fixa lite ärenden.. Ska ringa operationsförberedelsen också och berätta hur mycket jag väger.. rutingrej de har inför operation.

Förfan... om två veckor precis är jag opererad vid denna tid.. :o Shit.. vart har dagarna tagit vägen ??? Åh va nervös jag blev nu.. Mer om operationen kommer senare idag eller imorgon :)

Ha en underbar dag!

Puss å kram
Marion