sanningen ska fram

Det är fruktansvärt sorgligt att höra att du inte kan berätta sanningen för dina nära å kära om varför vi gjorde slut och vad som egentligen hände. Vi gled ifrån varandra, jag hade inga känslor kvar för dej och jag ville inte längre leva i ett ständigt tjaffs-moln. Jag har alltså inte varit med andra killar, hånglat och kn*llat runt som du säger till dina vänner. Och det vet du mycket väl. Jag förstår bara inte varför du säger det ? Är det pinsamt att säga att vi inte hade några känslor kvar för varandra ? Är det ett brott att gå isär av en enkel och oavancerad anledning?  

Tyckte jag gjorde dig en björntjänst som släppte dig loss från mig så du kunde träffa bruden med stort B som kan älska dig till månen och tillbaka, som ger dig den kärleken du förtjänar och som du kan dela dina intressen med.

Ville bara skriva av mig lite. Hoppas du har det bra oavsett vad du gör eller vem du är med.