Turkiet inatt då :)

Jag och Tess lyfter 8:00 imorgonbitti från Västerås :)

Åkte hem från min älskling idag, inte jättekul.. men det var kul att vara med Carro den lilla stunden som var när hon hämtade mig. Pappa kom hem från operation idag och allt hade gått bra..

På kvällen gick jag en promenad för att samla lite tankar och för att få upp lite flås så jag skulle bli trött till 22:00. Ändå sitter jag här 23:15 och är pigg som en mysoxe.. fan oxå!! Jag ska ju upp kl 3 lixom..
Ja men iallafall.. när jag gick lilla grisrundan där då så känner jag mig uttittad.. och jag vänder mig om och då ser jag ca 10 blattar komma joggandes... Kul att jag kände mig som värsta loosern då då.. lixom där gick jag i värsta flåset och så kommer dom och bara joggar förbi hur enkelt som helst. Aja.. om ett år kanske jag oxå är där :p vem vet..

Jag harr packat klart allt och gjort iordning för imorn, jag har även rakat mig, peelat mig och gjort hårinpackning. Jag luktar som världens godaste tjej, och är världens lenaste :) Dock känns det som att jag väger 150kg efter veckan.. massa mycket skit har jag ätit.. blir förmodligen ändring på det i Turkiet med tanke på att jag i princip bara kommer dricka vatten och äta lite på kvällen :) Blir nog sjysst som fan!!

Nu ska jag somna in till OC tänkte jag :) Är inne på 3:e säsongen, 4:e skivan!

PUSS från (snart) NegerMarion!
<3 J