Huhaheee

Först och främst!  Jag och Andreas spelar inte samma spel längre.. så ni vet! :)

Igår var jag, Zaritha, Malin Impola och Melinda på Liseberg och öste. Jag körde både dit och hem.. HAHA och när vi åkte hemåt så satt jag och öste i mig Monster-dricka för att hålla mig någesånär pigg HAHA:
Jag: uuuuusch det är så äckligt.. så äckligt.... så jävla äckligt.... (att dricka monster-dricka asså)
Melinda: ...
Zaritha (tittar på mig) : ...
Jag: uuuuuuaaaah det är vidrigt.......................MEEEEEEER!! (med väsande röst)
HAHAHA

Det var kul..
Och jag blev helt jävla stenad av skiten :s satt tillslut och skrattade och pratade med mig själv.. Ja har man ingenting för sig en fredagskväll kan man ju dricka såna :p haha

Idag har jag varit duktig, gick stora grisrundan OCH den vanliga som jag brukar.. tog allt som allt ca 2 timmar :) mycket mycket nöjd är jag!

Imorn blir det upp vid 10 för att gå promenad innan frukost. Ska bli skönt att komma igång med det oxå!
Mina nya regler går hittils jättebra faktiskt :) men har märkt att det inte är jättebra för min ändtarm att kombinera GI-maten med mina fettförbrännande tabletter.. Aj aj :(  Så jag vet inte vad jag ska sluta med, tabletterna eller den feta maten.. Tror jag ska försöka äta mindre nyttiga fetter och köra på med tabletterna tills de är slut och sen gå över på ren GI-mat några veckor..
Har fått en jävla dille på att dricka massor med vatten! Är törstig hela tiden och blir mätt fortare nu :) så jävla nöjd :)

Veckans frukt är äpple :)

Nu ska jag lyssna på skön musik och kanske dra en rulle..

Hoppas ni har det bra! :)
Saknar vissa av er :) haha, eller ja.. alla saknar man ju hela tiden, men vissa andra har man inte sett på ett tag.

Puss från Marion!