Måndag och sötsug

SÖTSUG AAAAAAAAAAAAHHH!!
Helt galet vad jag var sötsugen förut!! När jag och Jimmy gick till solariumet så trodde jag att jag skulle dööööö av sötsug! Men jag stod emot :) är så stolt! Gjorde då en jättegod fruktsallad som fick avnjutas med ett glas äppelcidervinäger :) Sött och beskt på samma gång! Tog bort mitt sötsug på en gång! :)


Min fruktsallad bestod av:
Ett äpple
En banan
En mandarin
Lite russin
mums



Denna blogg kommer nu gå över från att vara en viktblogg, till en lite mer hälso- och utseendeblogg. Jag kommer blogga om sådant som gör att man känner sig fin trots att man kanske är missnöjd med sin kropp och sin vikt. Detta kan vara tex. en viss sminkning eller vissa skärningar på kläderna som gör att man ser smalare ut.
Spännande!


Jag har även en liten fråga!
Vilken diet tycker ni jag ska prova i 3 veckor!? Skriv och önska i kommentarfältet ovanför detta inlägg :)
Jag kommer prova den valda dieten i 3 veckor, analysera och skriva vad som händer, hur jag mår osv och lägga ut lite tips för er som vill prova.
Detta kan bli spännande...
Här kommer en bild på mig.. Var ganska längesen det kom en på mig :)

:)

Nu ska vi se på den bisarra tv-serien "silent library". Jag skulle åka ut direkt om jag var med! Skulle inte kunna hålla mig för skratt. HAHA!!!

Puss
Marion