Motionsgympa

På skolan hade vi motionsgympa.. haha fyfan va jobbigt det var! Och ledaren flängde runt och såg inte ens svettig ut.. huvaloja va han var pigg och alert :) Skitkul att ha en munter man som ledare haha!
Kommer ha en fet träningsvärk imorgon. Har inte mått så bra på sista tiden med mig själv, med min vikt och med mitt utseende.. har funderat länge, länge på hur jag ska må bättre med mig själv och så.. Får se vad jag kommer fram till.

Hur som helst, motionsgympa á la friskis och svettis var grymt kul. Finns ju tydligen i Hällefors sa Sara, så dit kommer jag nog och provar några gånger. Jag och Jimmy efterlyser även gym i Hällefors!! Ofta det inte finns gym.. :p vore jättebra ifall det fanns här för då skulle vi kunna träna, sola och handla samtidigt :)

Nu är det dax för Desperate Housewives, skiva 2 av säsong 3 :) Det är ju så jävla bra!!


Jag har ju lovat att jag ska blogga mer om hur man kan känna sig lite finare även om man är missnöjd med sig själv och dagens tips lyder:

Använd solpuder, brun utan sol eller sola solarium. Att vara brun året runt gör att man känner sig fräschare och ser fräschare ut :) 
Att sola solarium i måttliga mängder gör ju att kroppen tillverkar mer D-vitamin, vilket är bra för skelettbildningen, kalkbalansen, immunförsvaret, hud och hår! Det finns även forskning som säger att solning förebygger vissa cancerformer.


Det var allt från mig idag :)
Ta hand om er!
PUSS
Marion

Mm gott :)