tävling på foki :)

Min blogg-läsning idag blev lite extra förgylld idag när jag såg att Foki har en tävling om att man kan vinna en iPhone med tillbehör från MrGizmo.se :)

till tävling på fokis blogg!Detta snygga "skal" valde jag, för det är så inne med djurmönster och jag älskar leopardmönstret :) det gör mig så glad! Släpper fram vilddjuret i mig ;) Haha!
Älskar Fokis blogg..den är min favorit, sen kommer väl Kissie bara för hon är så jävla kaxig och typ rolig haha!



Nu till någonting allvarligare!! Om det ringer på eran telefon och numret är 0498248012 så SVARA INTE!!!!! Det kommer kosta pengar!!! Och om du nu skulle svara så tryck absolut inte #9 för då går du med på deras villkor,  och det vet man ju aldrig vad det är!! :o Sjukt!!

Som tur var så hann jag inte svara, sökte då på numret på eniro.se och fick då se att det var folk som varnade!

Nu ska jag se vad min älskling gör :)

Puss Puss
Marion