Torsdag

Kollade nyss på biggest looser.. blev ju fan sugen på att anmäla mig själv till nåt sånt.. ska kolla om det finns något motsvarande i sverige :p haha kommer ju bli b-kändis då :P
Hittade en länk, och här kan man anmäla sig till programmet, vilket jag givetvis gjorde! :) Får invänta svar och hoppas på det bästa!

Här nere ser vi en bild på Ali, som var den första kvinnan att vinna TBL historia.. Tänk om man skulle byta ut ansiktena till mina ;) :)

Jag och Nathalie sökte ju till Du är vad du äter i våras men fick inget svar.. Så nu skulle det vara roligt för min skull att komma med :) Fast kommer ha sån jävla scen-feber.. kommer definitivt inte vilja se mig själv och mitt feta arsle på tv :p

I helgen ska jag iväg och köpa nya träningsskor.. ska bli roligt! Tänkte köra på ett par rosa skor som bara sprudlar feminina vibbar och som man blir glad av! :)

Jimmy, Amanda och jag köper träningskort på Hälsans Hus i Grytis på måndag! :):):) ÄNTLIGEN har man råd :)



Nu ska jag bränna fett!
Kiss kiss, bang bang
Marion