Hällefors och spa

Jaha då bor man i Hällefors nu då.. Eftersom jag börjat plugga på Spa-programmet i Grythyttan så är jag nu placerad en mil från skolan i en vindsvåning på 30 kvm. Själva lägenheten tycker jag mycket om, men inte hålan jag bor i. Kan bero på ensamhet, eller bara inställningen till byn.
Hur som helst, jag bor här nu och det är ju iallafall en fin miljö med skogar och så runt omkring. Kanske hittar jag en ny grisrunda här, som tar ca en timme ? Blir nog inte att kallas grisrundan då men.. nåt liknande vill jag ha tack..
Idag ska vi ha bodymind-träning i skolan.. får se vad det innebär nu då. Gick upp lite för tidigt idag så har hunnit med att äta frukost (filmjölk & müsliblandning) och diska. Hör och häpna!! Jag har diskat! Och i eftermiddag, efter skolan, ska jag packa för imorn ska jag hem till älskade Lindesberg och på fredag till min älskling i Karlstad :) Ska bli mycket skönt att få träffa alla igen.
I eftermiddag ska jag även träna lite på trappmaskinen jag fick av Jimmy.. Det är fett jobbigt, men jag är ju en fighter så jag kämpar på :p Blir nog bara 30 min idag för jag ska ju träna i skolan oxå =)

Nehepp, om man kanske skulle ta å börja göra sig iordning för att gå till bussen..

Nu så Jimmy, nu har jag uppdaterat min blogg ;) Efter mycket tjat..

Hoppas alla har det bra!!
Puss å kram
Hällefors-Marion
 
Bilden har jag tagit och föreställer solnedgången i Alanya :)