Whoohaa!

Min träning har fått sig en rejäl spark i arslet av mina nya tillskott som kom från Gymgrossisten i fredags!
Så nu känner jag mig supertaggad :) :)

  • Frukost : 1 dl Proteinpulver blandat med (Whey 80, påsen på bilden) , en tablett Only One, en kapsel Omega 3, en tablett Krom, en brustablett C-vitamin
  • 15 min före lunch: En kapsel Lose it, fyra kapslar Kalcium
  • 15 min före middag: En kapsel Lose it, fyra kapslar Kalcium. I samband med maten tas även en kapsel Omega 3
  • Innan jag går och lägger mig tar jag ytterligare en Omega 3 kapsel
  • Efter träning dricker jag en drink bestående av vatten och 1 dl Whey 80 Proteinpulver


Allt känns faktiskt bra! Och jag har blivit rejält taggad till mer träning eftersom jag annars kan tycka att jag bara slänger bort pengarna i sjön.. Det är ju inte billigt att handla från Gymgrossisten.. Men det är det värt!
Min pojkvän Jimmy säger att jag snart kommer se resultat, vilket jag även hoppas på :)

Är förövrigt helt galen i tatueringar (igen) och piercingar!! Bilden härnedan visar på hur totalt crazy jag blev.. sugen som fan letade jag rätt på en penna och kladdade lite. Skulle faktiskt vilja ha en sån :) Men den 30e oktober börjar jag på min short-sleeve ;) Kommer nog bli mycket mycket bra :) :)
Piercing kommer nog snart i bröstvårtorna :) Eller två traguspiercingar först kanske... kan inte bestämma mig!!

Nu ska jag ta å gå ut och gå, dricka min proteindrink och sen gå och duscha i huset bredvid :)

Pusss pusss
Marion

vill ha :)