Hur det är med mig

Jo, hur är det med MIG då ?

Inge vidare om jag får säga det själv.
Jag ser mig själv som en äcklig degklump och att jag är större än någonsin.

Jag vet att det bara är hjärnspöken - men när jag tittar på kroppen i en spegel så känns det som att jag har gått upp snarare än ner i vikt. Jag tycker att magen känns större nu, jag har mer ont i ryggen oxå.. och så dallrar allt lixom så det är obekvämt att gå eller jogga fort.

Hur kul är det då när trosorna rullar ner från magen för att fettvecket är för stort ??
Har tillochmed skaffat gördel för att jag ska slippa tänka på magvecket... Det är det värsta på min kropp :(

Kan inte minnas att jag var såhär stor när jag var 16 år. Det var för 4 år sen jag vägde 86-87 kilo sist, och det är vad jag väger nu. Men var jag såhär stor då?
Varför tog jag inte tag i min övervikt på allvar då när jag hade en mamma som hjälpte mig och stöttade mig med pulverdietsoppor?? Varför varför varför??
Fan va allt hade varit mycket enklare nu isåfall, då hade jag kanske vägt 65 kilo och varit nöjd med mig själv - hade varit smal på min 20års dag eller börjat SPA-programmet smal och hälsosam och slippa skämmas för att jag inte klarade mer än 3 signaler på PIP-testet..

Det känns rent utsagt förjävligt idag