Någonstans i Augusti

Japp, sex dagar sen jag skrev sist och jag har inte ens ångest. Jag skyller på att jag har tenta imorgon som jag MÅSTE klara för annars går jag under.. Eller ja egentligen gör jag väl inte det, men jag orkar inte sitta och göra om den IGEN och IGEN och IGEN. Det räcker med de två första gångerna, så nu är det tredje gången gillt tamifan!

Hur mår jag då?
JO jag mår faktiskt bra efter omständigheterna. Har flyttat in i lägenheten i Karlstad nu och jag är mer än nöjd. Hade förväntat mig lägre standard, men den är ju i toppskick! Förutom tapeten i vardagsrummet som vi ska få omtapetserat efter vår egen smak, annars är allt perfetto!

Men!
(Det finns alltid ett MEN i allt...)
Jag är inte nöjd med min viktnedgång efter operation. Jag vet att 15 kilo är bra och att jag inte skulle gått ner det själv annars. MEN, jag har varit opererad i 19 veckor nu och borde därmed ha gått ner 19 kilo.
Jag är lite missnöjd över mig själv och vad jag stoppar i mig faktiskt..
Igår hade jag sån tentaångest att jag tröck i mig godis hela dagen. Och hur fick det mig att må ? Jo ännu sämre!

Hur gör jag idag?
Skippar godiset och äter ägg istället haha..

Inte lika gott, men mindre ångestframkallande.