Tidsinställt inlägg

Heppåer!

Idag är ingen vanlig dag för idag ska jag göra min godaste GI-gratäng och mysa med min karl. Får jag hit Tobias och Sanna oxå så vore det super. För jag är översocial idag och vill umgås med folk =)

Iallafall, här kommer receptet på min GI-gratäng ;) MUMS VA GOD DEN ÄR!!! Skulle kunna äta hela formen;)

Tonfisk i vatten (2 burkar)
Zuccini (2st)
Matlagningsgrädde eller vanlig grädde
Riven ost
Svartpeppar och salt

"Skala" zuccinin och när du tagit bort skalet så river du långa remsor med potatisskalare och lägger bitarna i botten på formen.
Sedan lägger du på tonfisken. Sen häller du över grädden som du blandat med lite salt och svartpeppar. Sedan har du på osten längst upp. Gratinera i ugnen på ca 200 grader tills osten fått en fin färg :) Klart

Jag som är tokig i svartpeppar har alltid på mer sen ;)

NJUT!