21 / 2 -10

Jag är arg. Och det är inte för att jag bantar eller för att jag och Jimmy är osams. Utan denna gång är jag ruskigt arg på Usa's ex-president G. Bush!!

Har precis kollat på Fahrenheit 9/11 och jag kan inte bli annat än förbannad på dendär jävla sk. ex-presidenten Bush!! Han kan fara och flyga!! fyfan va arg jag är. Hur fan kan man lura ett helt jävla folk med att Irak har si och så mycket massförstörelsevapen och att de utgör ett stort hot mot USA, medans det egentligen är tvärtom!! BARA FÖR EN MASSA PENGARS SKULL!! Vadå, dödades tusentals med irakier och amerikanska soldater bara för att vissa investerare skulle få tillgång till att köpa aktier i olja????? Sen när blev oljan viktigare än människor???
Helt jävla otroligt..

OCH VAD GJORDE FANSKAPET NÄR HAN FICK REDA PÅ ATT WORLD TRADE CENTER VAR ATTACKERAT ???? - JO HAN LÄSTE BARNBÖCKER FÖR SMÅ BARN PÅ SKOLAN. OCH SLUTADE INTE. Nej fy fan... Och hur vann han valet då? JO HANS KUSIN ÄNDRADE SIFFRORNA FÖR FLORIDA ANNARS HADE AL GORE VUNNIT. Jag skäms att jag tillhör samma art som honom...

Helt jävla otroligt!! Jag tycker att alla som kan ska tanka hem filmen (Ja, det är lagligt) och se den!
http://tankafett.com/torrent/2354/Fahrenheit.9.11.SweSub.2004.DVDRip.XviD-Hassler

helt jävla otroligt..
Ska kolla på Zeigtgeist 1 & 2 oxå och bli ännu mer förbannad.


Annars har dagen varit bra :)

Puss