3/2 - 10

-Och bilen går bra ?
-Jo, om den hade gått framåt och inte fastnat på parkeringarna!!!

Usch är så hemskt trött på vinter och snö.. fast jag ska egentligen inte säga nåt för jag har alltid sagt att det ska vara snö på vintern, men nu får det väl ändå vara nog?
Jag har skottat hela våran parkeringsplats utanför huset idag, men nu har det ju snöat igen igen så jag måste ut antingen tidigt imorn bitti eller sent ikväll för att skotta upp så jag kommer ut med bilen imorn och så jag inte fastnar.. Skulle inte förvåna mig, det gjorde jag imorse när jag och Amanda skulle till skolan, och på skolans parkering var C, V och M tvugna att hjälpa till med att få bort liket.. haha... så trött på isskrapor, snöborstar, snögubbar, dubbdäck, BAKHJULSDRIVEN BIL, kyla, elände och isolering :)

Till nåt trevligare:
Jag har gått ner i vikt, ganska mycket dessutom. En rosa fin klänning kan nu stängas i ryggen och knäppas ihop :)
Jag är så nöjd! :)




Allt (förutom vinterlandskapet och vädret) känns faktiskt ganska bra ändå, skolan är kul, massera är kul, det är bra program på tv (läs: biggest loser) och spotify pumpar ut bra musik ur högtalarna!
Kollade på en rätt bra tjejfilm nyss, The Ugly Truth. Passar på när jag är själv och slipper tjat om filmer som Transformers 2 eller Fantastic 4. Bara namnen får mig att rysa!

Nu ska jag dricka en mintchoklad och se vad som är på tv, annars blir det väl spela Sims eller Carmen Electras Strip Aerobic..

Och ja, jag är en nattuggla!

Marion
xoxo