På tal om...

Mitt blonda hår så har jag gjort det hos frisören, jag använder silverschampo och jag ska färga det en gång till :) Så du som tyckte att mitt hår såg extremt gult ut och tyckte att jag var lik en fågel som du hade i en bur när du var liten - det kommer bli bättre och man kan inte bleka sönder allt på samma gång för då går håret av!

Nu pratar vi om trevligare saker tycker jag.

Som dendär dagen när jag beställt hem klänningar från H&M i storlekarna 44 och 46. 46an är idag för stor och måste sys in vid bysten och midjan, 44an sitter som ett smäck. Det går neråt!


Idag ska jag ägna tiden åt en massa skolarbete. Fick nåt jävla ryck igår och var jätteproduktiv! Så vem vet, jag kanske gör klart skiten idag och kan ta sommarlov sen ? :)

Är föressten AP-SUGEN på att dra till Ullared. Men då vill jag ha gått ner 10 kilo till för att det inte ska kännas onödigt.. Okej vi säger väl att jag iallafall ska gå ner till 80! Det borde vara rimligt.. det är ju bara 7 kilo dit :)