Träning, mat och vardag

Jag har stått still i 3 veckor. Vad fan gör jag för fel ??

-Jag äter för lite.. hur kan JAG äta för lite? Jag som tycker jag äter för  mycket..

Nej, nu blir det noll godis, chips och sånt som förstör för mig (tyvärr har jag ätit sånt... :( )

Jag vill ju vara en av de duktiga opererade som gått ner mycket och bra. Jag vill ha den där jackan från H&M i storlek 40. Jag vill hamna på BMI 25 så jag kan göra de två operationer som jag både vill ha och förmodligen behöver. Jag vill slippa den äckliga lukten som blir under fettvecket som kallas mage.

Jag är ute och gör en runda nästan varje dag, då jag joggar varannan låt och går varannan låt och håller på så i ca 40 minuter. Det känns underbart att kunna röra kroppen lite snabbare nu när jag gått ner 25 kilo, men det är ändå 22 kilo kvar som retar mig och som studsar och rör sig.. det gör nästan ont när magen hoppar runt när jag studsar fram på spåret..! Vad ska jag göra ? Ta på mig midjekorsett ?!