Igår

Igår var jag och träffade en sjuksyster på 8-veckorskontrollen, och hon menade på att jag gått ner för lite efter operationen.. :s trots att det faktiskt är 10 kilo enligt min våg hemma, men vågen på lasarettet sa att jag gått ner 8 kg. Detta tyckte hon var dåligt eftersom det "bara" är ett kilo i veckan. Men jag tycker det är ganska bra med tanke på att jag inte bantar, inte tränar ihjäl mig eller svälter mig som jag gjort under förra dieter och bantingskurer.. Så jag är nöjd! Och att huden hinner med att dra ihop sig då är ju bara bra så jag slipper göra en bukplastik sen :)

Köpte ett par ap-snygga jeans på Cubus i söndags.. Storlek 44 och då var de lite för stora, men de fanns inga kvar i storlek 42 så jag ska försöka tvätta dem mindre haha :D Så får vi väl se hur det går då.. Men nöjd som satan är jag iallafall.. Fattar ni ?! Från storlek 50 till 44.. Helt jävla sjukt egentligen :) Så den där sjuksystern kan dra till ett ställe där solen inte skiner :)

Imorn ska jag till frissan som ska hjälpa mig att få mitt hår blondare och göra det ÄNNU finare. Min fina Isabelle gjorde ju guld-blonda slingor i håret på mig när jag var hos henne förra veckan. AP-snyggt! :) Men nu vill jag bli jordgubbsblond eller ha en blond färg som passar till min hudton så jag ska få lite hjälp av Marina på Figaro :)

 Jordgubbsblond. Källa
Jag tycker iallafall att det är snyggt, och det är lite udda oxå.. Jag gillar udda saker =)