16/3-10

Herregud vilken bra dag det har varit, trots att jag har varit så seg och trött. Har fått och gjort olika behandlingar idag och nu är jag len som en bebis-stjärt! Luktar nog kanske lite gott oxå.. ?

Hur går det med pulvret då ?
-Asså jag har nog aldrig varit så less och trött på det som nu. Började nästan gråta på lunchen idag när jag såg alla andras goda matlådor, medan jag själv satt där med en jävla äcklig shaker med mintchokladpulver. Att livet kan vara så jävla orättvist. Men samtidigt är det mitt eget fel (och lite gener kanske).

Men det känns ju jätteskönt att jag opereras snart. Jag räknar ner antalet dagar och soppor för varje viderdricka jag dricker (är inte så hemskt som det låter, jag späder gärna på lite oxå ;).. ) och snabbare än jag tror kommer det vara den 29e mars, och jag ska ringa in till sjukhuset för att berätta att jag är halvvägs på min flytperiod! Det längtar jag till rätt mycket.

Känns oxå konstigt att jag faktiskt fyller 20 år om bara 16 dagar.. Ska jag rota fram min anti-rynk kräm och tantkjolarna nu ?

Nää skojar bara!!
Men känns så vuxet att bli 20..


Så här ser vi ut på våra lektioner nuförtiden. Den som vill ha nån behandling för en billig peng får hojta till!


Älskar att det är vår, då kommer skinjackan, solbrillorna och scarfarna fram :)

Puss
Marion