Kära jultomten

Jag härmar Isabelle idag som tack för att jag länka henne (inget uppgjort mellan oss, men jag tror inte det gör nåt) och gör en önskelista till tomten :)

1) 
Zazendi Square Cosmetic Bag Zebra, Leopard
 500 kr på eleven.se

2)


Massor av orkidéer med VIT kruka (inte beige!)


3) Volbeats senaste skiva Beyond Hell / Above Heaven

4) Feel-good-filmer

5) Tatuering

6) Presentkort hos  (min favoritaffär)


7)
 Rockabillyklänning

8) ALLA kursböcker som vi har obligatoriskt i Kinesisk Matlagning :)

9) En resa utomlands vore nice, helst till Egypten!

10) Skulle det vara för dyrt med nåt av ovanstående kan jag nöja mig med en sidenmorgonrock från H&M. En svart! Eller en burk med te för 25 kr på den lokala presentaffären, är inte speciellt kräsen men jag gillar kärleksbrygden och jordgubbste :)