Snörvel

Usch vad jag hatar att vara förkyld.. trodde det hade lagt av till igår, men nu är den här igen och terrar mig.. Skitjobbigt ;)

Igår slog jag rekord på gymmet. Personligt då alltså. Tror inte jag skulle kunna slå alla bulka-muskler-killar som går där och spänner sig. Nej, jag blev faktiskt själv förvånad....

Men jag orkade jogga 30 minuter på löpbandet, i olika intervaller då.. Allt mellan 7,6 km/h till 9,9 faktiskt (fast då springer man väl kanske mer..?) och jag är så jävla nöjd! Nu jävlar ska kilona rasa av mig!

Styrketränar som en tok (ja, inte för att få just bulkar-muskler) utan för att få högre fettförbränning.

Ska lägga ut en bild lite senare ikväll där jag visar en klänning som jag numer kan ha men som jag inte kunde ha förut :)

16 veckor kvar, 17 kilo kvar.. Det ska gå!