Hahaha.. jag dör!!

För det första, jag lever inte på andras pengar. Jag jobbar och pluggar för att bli någonting.
För det andra, vem är det som springer iväg ? När du kallade mig för fet hora för ca ett år sen och jag kom hem till dig för en ursäkt så var det knappt att du vågade öppna dörren. Du ska inte yttra ett ord kring denna front.

För det tredje, jag har sagt till att jag kunde köpa med mig saker till påsk och att jag mer än gärna är med och hjälper till osv. Men alltid när man frågar så behöver man inte göra någonting, så det enda man kan göra är att sitta och glo. Dessutom är det ingen som vill umgås med mig i detdär huset så det är väl klart som fan att man bara blir sittandes med en tidning i handen. Att jag äter mat - det gör ju alla de andra oxå! Jag har ju som sagt erbjudit mig att ta med mig saker och köpa med mig saker (det gör jag varje gång innan jag kommer) och jag blir jävligt ledsen när folk tycker att jag äter mycket - när det är jag som äter minst av alla i hela dendär familjen!

För det fjärde så snackar jag inte skit. Jag är ledsen för att jag känner mig utstött från familjen, att jag och min sambo inte känner oss välkomna till er längre och att ni tycker att vi är parasiter som bara äter upp era pengar och är ivägen och tar plats. Jätteroligt att höra.

Kritik kan jag absolut ta.