Jag förstår inte

Jag förstår verkligen inte varför vissa har så svårt att gilla mig?
Jag är vänlig, snäll och generös. Skojar och är glad, försöker vara lite smårolig och pratar med dom, men de tittar bara snett på mig och tycker att jag är värsta tönten..
Antingen är det så att vi helt enkelt inte klickar, eller så är det nåt allvarligt fel ?

Kul att man inte ens känner sig välkommen till vissa längre, när man får höra att man äter upp deras pengar och att man bara är ivägen och inte vill göra någonting, eller att man är "osocial".

Osocial blir man när ingen vill umgås med en, eller bara går ifrån hela tiden. Man blir även osocial när man i princip blir mordhotad eller när någon tycker man är omogen eller helt störd i huvet.
Klart som fan jag inte vill säga nåt när den ena tycker man är totalt knäpp oavsett vad man säger, den andre blir skitarg för ingenting och den tredje kallar en ungdjävel.


Detta är min blogg och jag får skriva precis vad jag vill, precis som andra får skriva vad de vill i sina bloggar!
Och tar du åt dig av detta blogginlägg - gör det då! Jag bryr mig fan inte mer.

Är så jävla trött på att bara ta emot en massa skit så nu bryr jag mig inte mer!

Ps, jag vet att det kommer skvallras jävligt mycket kring detta inlägg - men det var lite därför jag skrev det oxå!

KNIVHUGGARE!