Asså

Jag var jättesugen på att dra ihop ett gäng och åka på partykryssning..
MEN.. Jag är ju bara 20!! och man måste vara 23!! veckans i-landsproblem!! och då snackar vi verkligen om problem!!

Då kom ju tanke nummer två, att jag tjatar sönder mig på nån att den ska följa med på en sista-minutenresa till ett varmt land där vi kan dricka hur mycket öl som helst och bara vara i den sköna solen och bli pepparkaksbruna.. MEN... (igen) då har ju mitt jävla pass gått ut!!! Och det tar hur lång tid som helst att få ett pass :S Så den idén sket sig ju på en gång..

Men då kom ju tanke nummer tre! Att jag går och solar solarium, tar med mig min gamla mp3 med massa bra låtar på och försöker införa någon form av mysig känsla i det lilla rummet. MEN (återigen).. då kom jag ju på att jag har nygjorda tatueringar och en massa ärr på kroppen.. så det sket sig där oxå!

Så nu tänker jag fan inte tänka på nåt mer för då blir jag bara deprimerad :o