Dag 2 - min första kärlek

Hihi jaa nu ska jag berätta för er alla här om min första kärlek då!!

Haha det var en kväll som jag satt på Lunarstorm (haha kommer ni ihåg den sidan eller ??) och kollade på grabbar i grannbyn.. FRÖVI.. haha!! Jag var väl sådär.. 14 år (på gränsen till femton typ) och tyckte att det var dax att träffa en grabb och inte bara sitta inne och kolla på film hela dagarna. Så dök plötsligt en svarthårig kille upp på bild på lunarstorm. Jag kollade in hans profil och såg att han var ett år äldre än mig och lyssnade på samma sorts hårdrock som jag. "KATCHING!!" tänkte jag och skrev till han i gästboken och fick sen hans msn.
Vi började prata och vi bestämde oss för att vi skulle träffas nån vecka senare i Lindesberg där jag gick på högstadiet. När vi träffades hade jag med mig en kompis som heter Lollo och vi satt och hängde på Lindesbergs bibliotek och tyckte vi var asballa. Jag var asnervös och jättefnissig vill jag mig minnas..

Sen blev det vi och det höll i typ fyra månader eller nåt :P Haha jag minns det som om det vore igår..

Det enda vi gjorde var att spela tv-spel och lyssna på hårdrock.. nån gång åkte vi moped oxå :)