Dag 3- mina föräldrar

Min mamma jobbar som cafévärdinna och gör det med bravör :) Hon är lite över 50 år och är jätteduktig på att sticka, påta i trädgården och fixa iordning så det är fint hemma :) Mamma är väldigt snäll och generös och lyssnar bra när man har diverse problem här i livet. Vi pratar i telefon ca 3 gånger i veckan och vi har en väldigt bra relation till varandra. Mamma kommer alltid med bra råd och får mig glad när jag är ledsen.

Pappa, åå kära söta lilla pappa :) Pappa är oxå lite över 50 och jättesöt om jag får säga det själv. Pappa jobbar som lastbilschaufför och är jättebra på att fixa med bilar samt bygga hemma. En riktig hemmafixare :) Pappa har en liten säregen humor och lyssnar mycket på western/countrymusik eller rockabilly. Luftgitarr är det han är bäst på tror jag ;)

Både mamma och pappa är lite små-spontana för de kan helt plötsligt komma på att de vill göra en sak och då åker de och gör det :) De gillar båda att resa och fixa hemma, trots att det ibland kan ta lite tid att få klart det ;)