Tisdag

Underbar tisdag har det varit :)
Suttit och läst på inför seminariet imorgon, plockat och donat lite och gått en timme på löpbandet.
Vid fyra blev jag med Jenny till örebro för hon skulle köpa en present till sin pappa som fyller 50 på fredag, så jag passade på att prova lite jeans, behåar och köpte med mig hårfärg hem :) Så på torsdag blir jag fin i håret igen, då ska jag även klippas :) ska bli skönt att bli av med lite slitet.. behöver verkligen klippa mig.. har inte klippt mig på säkert tre månader :o

Jag saknar mig fina pälskis, men som tur är kommer han ju hit på fredag :) Whii!!
Ska jobba på fredag oxå så då får man in lite slantar :) Å på måndag äre jobb som gäller igen förmodligen :) Härligt härligt :)

Nu ska jag nog nanna kudden.. är gristrött.

Puss å kram, sov sött :)