Ny presentation

Jaa eftersom det var ett tag sen jag skrev så tänkte jag presentera mig på nytt så ni hänger med i mitt rasslande tempo ;)

Jag är en 22 årig, brunögd tjej. Uppväxt i Örebro län och har sedan födseln nappat av att bo i Grythyttan, Karlstad, Lindesberg, Vedevåg och är nu verksam i Skånes Staffanstorp (mitt emellan Malmö och Lund) sedan April iår. 
Storyn kring varför jag flyttade till Staffanstorp är ganska kort. Jag blev kär i min prins Stefan i höstas, träffade han i Januari iår och sedan dess har det varit vi. Jag trivs jättebra här i Skåne :) Jag är arbetsledare för Kixon Syd (städ&serviceföretag) och har för tillfället fyra katter här hemma, min gamla kisse Texas på sex år och tre små kattungar som skruttar runt. 
Annars är jag som vanligt. Viktnojjig, utseendefixerad och alltid framtidsdrömmande. Ni minns henne nog, den där tjejen som alltid vill bli smalare, snyggare och som vill plastikoperera sig!

Jag är kvar ;)
Sedan sist har jag lyckats gå upp i vikt. Jag vägde runt 70 kilo när jag övergav denna blogg. Jag tror att min motivation och peppning försvann när jag inte fokuserade lika mycket på vikten, och jag tror att jag kan nå mitt mål på 68 kilo genom att blogga och få tillbaka viktminskningssuget igen. 

Jag väger idag mellan 81 och 85 kilo. Jag pendlar väldigt mycket, men jag har nu bestämt mig. Jag SKA ner till 68 kilo om det så är det sista jag gör :)

Andra saker jag vill göra är
-Bukplastik
-Bröstförstoring
-Lårplastik
Såhär ser kroppen ut just nu..